Τετάρτη, Οκτωβρίου 24, 2007

ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ

Δεν συνηθίζω να γράφω σ' αυτή τη γωνιά παλιότερα ποιήματα...

Ήθελα να κάνω μια μικρή εξαίρεση για τούτο εδώ...

Είναι η πρώτη ρητή ενσωμάτωση μιας απόφασής μου, το τέλος μιας εποχής αυτολύπησης, μετά το διαζύγιο, και μια προσπάθεια, να σηκωθώ όρθια και να επιδιώξω αυτό που δεν είχα ποτέ.



Αν με ρωτήσετε τώρα, θα σας πώ ότι δεν συμφωνώ με το τέλος του... Δεν χρειάζομαι κάποιον που φοβάμαι να του δώσω ό,τι νοιώθω, μήπως χάσει το δέλεαρ και το ενδιαφέρον του.... Δεν χρειάζομαι κάποιον να τρέχει πίσω μου, αλλά κάποιον δίπλα μου.



Άλλωστε, ουδέποτε προσπάθησα καν να το εφαρμόσω, όσο και αν ένα κομμάτι μου το επιθυμούσε. Ποτέ δεν ήμουν καλή στα παζάρια...



Σαν πηγή αισιοδοξίας, σαν στίγμα αναγέννησης, που επήλθε το θυμήθηκα απόψε και θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας...





Σήκω καρδιά μου χόρεψε
τη φλόγα που σε καίει
Να την ανάψεις πυρκαϊά
στην άχαρη ζωή σου
Κι ίσως η λάμψη σου αρκεί
Τα βήματά σου για να δει
Και να καεί μαζί σου

Σήκω καρδιά μου γέλασε
Ταράξου, αφυπνίσου
Μη στη χαρά παγιδευτεί
Στο γέλιο σου παραδοθεί
Και μέσα του κοιμίσου

Σήκω καρδιά μου θρήνησε
Τ΄ απύθμενά σου λάθη
Μην απ΄το δάκρυ λυτρωθεί
Τη νύχτα σου να μοιραστεί
Μαζί του ξημερώσου.

Σήκω καρδιά τραγούδησε
Τους πιο γλυκούς σκοπούς σου
Απ΄ τη φωνή να μαγευτεί
Την ομορφιά σου να γευτεί
Και ύστερα αφήσου.

Όλα στο φως
Όλα στο φως καρδιά μου ζήσε τα
Γεύσου τα , φανερώσου
Τον πόνο σου και τη χαρά
Το γέλιο και το δάκρυ
Όλα στο φώς πολέμησε, δοκίμασε, αλώσου

Μα την αγάπη σου καρδιά
Κρύψε την, κλείδωσέ την
Μην απ΄ το πάθος φοβηθεί
Τον έρωτά σου απαρνηθεί
Κι απ΄ τα φιλιά σου σβήσει...

9 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Όλες τις παραινέσεις του ποιήματος, να τις έχεις σημαία, εκτός από αυτές της τελευταίας στροφής..
Μιας και: a new era is approaching...
Δοκίμασε να νοιώσεις τον νέο φρέσκο αέρα χωρίς την πανοπλία σου...

:)

19:19  
Blogger Βασιλική Αναστασοπούλου said...

Είναι δύσκολο, πολλές φορές επώδυνο, αλλά μόνο έτσι μπορείς να γευτείς τον έρωτα... και όχι μόνο το αποτύπωμά του...

15:33  
Blogger giota persis said...

ΚΑλησπερα Βικυ θα συμφωνησω με τον Γιαννη

18:51  
Blogger peslac said...

Γεια σου, Βίκυ! Όπως βλέπεις, τα πράγματα μπορούν πάντα να πάνε καλύτερα!

22:59  
Blogger Βασιλική Αναστασοπούλου said...

Καλημέρα!!! Καλωςήρθατε:)))

08:11  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΑΦΗΝΩ ΚΑΙ ΔΩ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ...ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!

13:50  
Anonymous Ανώνυμος said...

Και το πρώτο σχόλιο της Πρωθυπουργού.


σματςςςςςςςςςςςςςςςςς

αα σε έβαλα στα αγαπημένα μου..εύγε..και εις ανώτερα..

18:35  
Blogger Βασιλική Αναστασοπούλου said...

Ευχαριστώ Εροέσσα!
Ωωωω! Η κυρία Πρωθυπουργός!!!! Ευχαριστώ πολύ!!!

23:13  
Anonymous Ανώνυμος said...

Είδες; Είδες; Από το καλό στο καλύτερο... Μέχρι και η επισκεψιμότητα στο μπλογκ αυξήθηκε και δικαίως!

:)

12:32  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home