Τρίτη, Δεκεμβρίου 18, 2007

Μαζί




Μένα σου χάδι
για οδηγό
το πρώτο ρόδο της αυγής
ζωντάνεψα
κι έστησα αέρινο χορό
στα μονοπάτια
του χαμογέλιου σου

Μένα φιλί
την ατλαντίδα μου
απαστράπτουσα ανέσυρες
ενώ αστέρια φωτεινά
τη ρότα μου χαράζανε
στο μέτωπό σου αθόρυβα
τα όνειρα καθώς μαζί σου ξαγρυπνούσαν


Δεν είναι ο ψίθυρος του δέντρου
που ζητάει ν΄ανασάνει σε στέρφα γη
Δεν είναι το τραγούδι του περαστικού
που μαγεμένος βιαστικά θ’ ακολουθήσεις
Δεν είναι καν η ικεσία των κυμμάτων
που παραδίνονται στην υγρή άμμο…

Ένα μικρό παιχνιδιάρικο σύννεφο φταίει
που γλύστρησα για λίγο από τα όνειρά σου.
Έφτανε όμως μια ελάχιστη αχτίδα φωτός
για να τυλίξει πάλι το βλέμμα μου
στα μάτια σου, τη φωνή σου
στα χείλη μου, την αφή μου
στα ακροδάχτυλά σου…


3 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν έχω να πω κάτι..
Απλά θαυμάζω..
Κι αφήνομαι να με παρασύρουν οι λέξεις εκεί που ξέρουν αυτές..

:)

14:32  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κάθε βλέμμα σου να βλέπει αγάπη Βικάκυ μου..
και κάθε βήμα σου να το ακολουθεί ένα βήμα αγάπης..

καλή Χρονιά..
Μα Υπέροχη σου εύχομαι να είναι..

σματςςςςςςςςςςς

19:50  
Blogger Βασιλική Αναστασοπούλου said...

Τι να απαντήσω τώρα εγώ, σε γυιό και μαμά...
Την αγάπη μου σας στέλνω και πολλές ευχές για το νέο έτος... να το ζήσετε όπως ακριβώς το επιθυμείτε...

00:25  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home