Τετάρτη, Ιουλίου 16, 2008

Δεν αποσύρθηκα σας λέω...

Έχω πολύ καιρό να μπώ σ' αυτήν εδώ τη γωνιά μου...
Κύριος υπαίτιος ένα μπλέξιμο με τις τηλεφωνικές γραμμές μου, εξαιτίας του οποίου αναγκάζομαι να καταφεύγω σε ίντερνετ καφέ για να παίρνω την αλληλογραφία μου... Έτσι, οι όποιες ποιητικές απόπειρες μένουν κλεισμένες στα αρχεία του υπολογιστή μου... Βέβαια, η αλήθεια είναι, ότι διανύω μια περίοδο εσωστρέφειας, του ΄ποιητικού΄μου λόγου.

Αυτά, σε συνδυασμό με τις ατέλειωτες ώρες δουλειάς, που γίνεται όλο και πιο απαιτητική, όλο και πιο χρονοβόρα, έχουν αποκλείσει σχεδόν την χαλάρωσή μου μέσα από αυτή τη σελίδα... Γιατί μεταξύ μας, αυτή εδώ η γωνιά, και το λέω περισσότερο απολογητικά και με καθόλου σνόμπ διάθεση, δεν δημιουργήθηκε για να προσελκύσει επισκέπτες, δεν ξέρω και αν περνάει κανείς πια από εδώ, αλλά σαν προσπάθεια ΄έκθεσής μου΄ ενώπιον της αλήθειας μου, για να εκτονώσει κάποιες ΄εκρήξεις΄ μου, μέσα από το διαδικτυακό μοίρασμά τους μαζί σας και δευτερευόντως για να επικοινωνήσω με άλλους....

Δεν ξέρω πότε θα είμαι έτοιμη να ξανανεβάσω ποιήματά μου....
Θα συνεχίσω όμως.... εν καιρώ (γιατί μου ακούγεται σαν απειλή?)

Καλές διακοπές σε όλους
Να προσέχετε τους εαυτούς σας

3 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Το blog είναι σαν ένα μικρό, ωραίο μπαλκόνι. Βγαίνεις, το καθαρίζεις, το ταχτοποιείς, τοποθετείς κάποιες γλαστρούλες, πιο δίπλα βάζεις ένα τραπεζάκι, δυο-τρεις καρέκλες και μετά φτιάχνεις καφέ και περιμένεις τους φίλους να περάσουν...
Αν δεν πολυπερνάνε οι φίλοι, δεν πειράζει, αράζεις στο μπαλκονάκι, χαζεύεις και πίνεις το καφεδάκι...
Όταν περνούν οι φίλοι, πιο καλά...
Από την άλλη, αν αμελήσεις καμιά φορά να σκουπίσεις το μπαλκόνι, να καθαρίσεις τα φυτά-τις γλάστρες και να έχεις παγωμένο νερό στην κανάτα, δεν πειράζει, οι φίλοι δεν παρεξηγούν τέτοια πράγματα...
Έτσι έχουν τα πράγματα.

:)

11:42  
Blogger MANALISS said...

Καλησπέρα. Όταν όποτε και αν θέλεις. Εμείς εδώ είμαστε. Μπορεί να μην αφήνουμε κάθε φορά τα ίχνη μας αλλά τη καλησπέρα μας τη λέμε.
Καλές διακοπές επίσης

18:49  
Blogger Βασιλική Αναστασοπούλου said...

Οι ήσυχες παρουσίες σας, με ώθησαν να μοιραστώ μαζί σας την επόμενη ανάρτηση. Όσο για την παρομοίωση, Γιάννη, απλά υπέροχη...

22:45  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home