Σάββατο, Μαΐου 01, 2010

Ήθελα..

Είδα ένα φίλο προχθές από τα παλιά. Όχι απλό φίλο, μία από τις αδυναμίες μου, όπως συνηθίζω να λέω. Και μου έκανε εντύπωση..

Με γνώρισε από μακριά. Συναντηθήκαμε σε σουπερ μάρκετ στο κέντρο. Δεν μίλησε όμως, δεν το επέτρεπε ο εγωισμός του αυτό. Εγώ πάλι δεν τον είδα. Αποφεύγουμε να κοιτάμε τους ανθρώπους γύρω μας όταν περπατάμε αφοσιωμένοι στις υποχρεώσεις μας. Έψαχνα βιαστικά κάτι να πάρω, ένοιωσα ότι κάποιος με κοιτούσε απο το μέρος του αλλά δεν έδωσα σημασία.Θεωρώ τον εαυτό μου συμπαθητική φυσιογνωμία και έχω συνηθίσει να με κοιτάνε στο δρόμο. Δεν περίμενα να συναντήσω γνωστό εκεί και συνέχισα τα ψώνια μου.

Η τυχη, με έφερε κάποια στιγμή και στον πάγκο που περίμενε αυτός. Πάλι δεν κοίταξα προς το μέρος του, και κράτησα και μία απόσταση συνεχίζοντας να χαζεύω. Αναδευόταν, παρατηρούσα με την άκρη του ματιού μου μια κινητικότητα από μέρους του αλλά ήμουν αφοσιωμένη στα δικά μου και δεν έδωσα σημασία. Όταν έδωσε την παραγγελία επίσης δεν τον γνώρισα. Όταν μιλούσε μαζί μου, η φωνή του ήταν γλυκιά και θερμή. Αυτός που άκουγα μπροστά μου και από κάποια απόσταση, ήταν τυπικός, δεν μου θύμιζε σε τίποτα εκείνη τη γνώριμη φωνή.

Ούτε και τότε γύρισα να κοιτάξω. Εκείνος όμως ήθελε οπωσδήποτε να μου μιλήσει, χωρίς να κάνει την πρώτη κίνηση.

Ενώ λοιπόν ήταν από την άλλη μεριά του πάγγου, και μιλούσε με την υπαλληλο, έρχεται ακριβώς μπροστά μου, και αρχίζει να της μιλάει με εκείνη τη γνώριμη γλυκιά φωνή του. Τότε μόνο συνειδητοποίησα ποιός βρισκόταν μπροστά μου και φυσικά του μίλησα αμέσως.

Ρωτούσε να μάθει νέα μου, μου είπε κάποια προβλήματα που τον βασανίζουν τον τελευτάιο καιρό ... πράγμα όχι σύνηθες γι αυτόν..
Όταν βγαίναμε, μου έλεγε २, καταλάβαινα 10. Δεν δίστασε να με ρωτήσει και γιατί δεν του μίλησα νωρίτερα. Άρχισε να λέει ότι γέρασε και περίμενε να του κάνω φιλοφρονήσεις, κάτι που φυσικά έκανα γιατί εξακολουθεί να είναι γοητευτικός άντρας.

Δεν τον ρώτησα γιατί δεν μου μίλησε αφού με είχε δει από νωρίς. Κάποιους ανθρώπους τους δέχεσαι όπως είναι χωρίς ερωτήσεις. Ήθελα όμως να παραγκωνίσει τον εγωισμό του για μένα... έστω και μόνο σαυτή την ασήμαντη περίπτωση..

2 Comments:

Anonymous YiannisD said...

Προσπαθώ να φανταστώ τί θα έγραφε αυτός από τη μεριά του σε μια ενδεχόμενη εγγραφή στο μπλογκ του, αν είχε...
Σχετικά με το ..πρωτόκολλο του ποιος προωτομιλάει σε ποιον κλπ. και τα περί εγωϊσμών... :) :)

12:24  
Blogger Βασιλική Αναστασοπούλου said...

Το πιθανότερο είναι να έλεγε: Με σταμάτησε η Βίκη προχθές. Πόσα χρόνια είχα να τη δω...
(Καλό παιδί ...κατά βάθος:))

19:08  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home