Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 14, 2009

Ξεσκονισματάκι

Πέρασα για ένα σκουπισματάκι. Είναι η γωνίτσα μου ετούτη εδώ. Να ανοίξω λίγο τα παράθυρα, να πετάξω τις γλάστρες, να ξεφυλλίσω παλιές εγγραφές, να δω τι πετάω και τι αφήνω.. Δεν έμειναν βέβαια και πολλά πράγματα να πετάξω.. δεν έμειναν και πολλά γενικώς..Δάκρυα βλέπω κυρίως - ε, είναι και κείνος ο κήπος που ανθίζουνε τα θαύματα και ομορφαίνει λίγο το τοπίο. Αν ανθίζουνε ακόμα? Τι να πω.. τα θαύματα ανθίζουν στα σίγουρα όταν είσαι νέος. Ή καλύτερα όταν νοιώθεις νέος. Και εγώ είναι λίγος καιρός τώρα που έχω φύγει από αυτό το κλάμπ. Οπότε δύσκολα και τα θαύματα. Υπάρχουν βέβαια κάτι λουλούδια που ανθίζουν και στο χιονιά...
Τι τον θυμήθηκα τώρα το χιονιά? στο χρονοντούλαπο ο χιονιάς. Γρηγορα. Που βρήκε μισάνοιχτο συρτάρι και ξεπόρτισε.. Στο χρονοντούλαπο ο χιονιάς, στο χρονοντούλαπο και η βροχή... Μόνο καλοκαιρινή ξηρασία θέλουμε τώρα. Στεγνά και καθαρά:)
Και τώρα που έφυγα από το κλάμπ, μας προέκυψε η Σουζάννα, η γαλλιδούλα φοιτήτρια. Πώς θα την παίξω δεν ξέρω.. θα το παλέψω όμως... Άν μου αρέσει το αποτέλεσμα, μπορεί να ανεβάσω τους επόμενους μήνες κανένα αποσπασμα. Από την παράσταση ντε! Αφού έχω τα ποιήματά μου εδώ, ας φέρω και τη Σουζανούλα μου. Φεύγω πάλι... μου είχε λείψει η γωνιά μου...

3 Comments:

Anonymous YiannisD said...

Όπως σωστά γράφεις όλα είναι θέμα του πώς αισθανόμαστε... Αν αφεθεί κανείς, παρασύρεται. Άμα στηλώσει τα πόδια κάτω, αντιστέκεται. Θέμα επιλογής. Και η επιλογή έρχεται την κατάλληλη στιγμή. Αρκεί να υπάρχει εγρήγορση. Διότι οι κατάλληλες στιγμές έρχονται και φεύγουν αλλά ξανάρχονται.
Καλή επιτυχία με τη Σουζάννα σου.. :)

16:34  
Blogger tsiouflaw said...

να περνάς να ξεσκονίζεις
πολλές φορές, εκεί που ξεσκονίζουμε, κάτι βρήσκουμε

όσων αφορά τα λουλούδια, όντως υπάρχουν κι αυτά που φυτρώνουν στα χιόνια αλλά και στη ξηρασία
"το καμένο χώμα βγάζει
έτσι και πέσει μια βροχή
τα ωραιότερα λουλούδια
που`χω δει" που λέει κι η Κριεζή

και για τη Σουζάνα, αυτό που μπορώ να πω, έιναι να το διασκεδάσεις
πιστέυω πως αν το διασκεδάσεις, θα είναι καλύτερα και για τις δυο σας!

10:15  
Blogger tsiouflaw said...

η Σουζάνα σήμερα, ήταν φοβερή!
Ήταν πιο δραστήρια, νομίζω.
Άντε, στην παράσταση, θα έιναι άψογη!
Καλή επιτυχία!!!
-όχι μόνο για τη Σουζάνα, γενικά σε όλα τα της ζωής-

22:50  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home